head

فروش مواد شیمیایی صنعتی هیپوفسفیت سدیم


رای ثبت شده (ثبت رای)


عنوان انگلیسی : Sodium hypophosphite

دسته بندی : صنعتی

کد محصول : 40


فرمول شیمیایی : (NaPO2H2

فروش مواد شیمیایی صنعتی هیپوفسفیت سدیم

توضیحات


فروش هیپوفسفیت سدیم:

شیمیایی نمونه، از جمله گروه های بازرگانی و فروش هیپو فسفیت سدیم بوده و در حوزه خرید فروش مواد شیمیایی تجربه بالایی دارد. هیپو فسفیت سدیم در صنایع غذایی کاربردهای فراوانی دارد. شما می توانید جهت تهیه هیپو فسفیت سدیم با کیفیت و قیمت مناسب  با ما در تماس باشید.

تلفن تماس:

۰۲۱-۲۶۳۰۵۵۷۸

۰۹۱۲۳۲۰۵۱۶۳

هیپو فسفیت سدیم چیست؟

هیپوفسفیت سدیم که به عنوان سدیم فسفینات نیز شناخته می شود نمک سدیم هیپوفسفر اسید است و اغلب به عنوان مونو هیدرات یافت می شود. هیپوفسفیت سدیم به صورت پودر جامد سفید رنگ یا بلور های بی رنگ می باشد. بی بو است و طعم تلخ و شور دارد. در آب نسبتاً محلول است. هیپوفسفیت سدیم باید در جای خشک و خنک، و به دوراز مواد اکسید کننده نگهداری شود. این ماده به فسفین ( که برای دستگاه تنفسی تحریک کننده است ) و دی سدیم فسفات تجزیه می شود.

قیمت هیپو فسفیت سدیم

کاربردهای هیپو فسفیت سدیم:

هیپوفسفیت سدیم یک ماده شیمیایی مهم تجاری است که در آبکاری نیکل، برای ساخت سایر مواد شیمیایی و به عنوان بازدارنده شعله مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده ممکن است جایگزینی برای نیترات سدیم در گوشت دودی باشد.

سایر کاربردها:

  • کاربرد در مات کاری شیشه آلات
  • تهیه و تولید کریستال
  • صنایع سرامیک سازی
  • ریخته گری و تهیه فروآلیاژها
  • در تهیه کریولیت مصنوعی کاربرد دارد.
  • فرآیند حکاکی روی شیشه آلات
  • عامل واکنش در سطح

سایت فروش مواد شیمیایی نمونه  ارائه کننده انواع مواد شیمیایی از جمله مواد شیمیایی آرایشی بهداشتی، مواد شیمیایی صنعتی، مواد شیمیایی شوینده، انواع اسانس، مواد شیمیای خوراکی و دارویی و مواد شیمیایی آزمایشگاهی می باشد و مواد شیمیایی را از برندهای معتبر با قیمت مناسب و کیفیت عالی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

جهت دیدن نمونه کارهای بیشتر روی اینجا کلیک کنید.
جهت استعلام قیمت با ما در تماس باشید.
09123205163 مدیر فروش  

 

محصولات مرتبط