head

سولفات نقره


رای ثبت شده (ثبت رای)


عنوان انگلیسی : Silver sulfate

دسته بندی : صنعتی

کد محصول : 27


فرمول شیمیایی : Ag2SO4

سولفات نقره

توضیحات


فروش مواد شیمیایی صنعتی سولفات نقره :

شیمیایی نمونه، از جمله گروه های بازرگانی و تولید و فروش سولفات نقره بوده و در حوزه تولید و فروش مواد شیمیایی صنعتی تجربه بالایی دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا استعلام قیمت خرید و تهیه سولفات نقره با کیفیت با شماره تماس های شیمیایی نمونه تماس حاصل فرمایید.

سولفات نقره چیست؟

شکل ظاهری سولفات نقره بلورهای بی رنگ است. این ترکیب با فرمول شیمیایی Ag₂SO₄ یک ترکیب یونی است که با قرار گرفتن در مقابل نور مستقیم آفتاب و یا هوا اکسید شده و به رنگ سیاه در می آید. سولفات نقره را می توان با اضافه کردن سولفوریک اسید به محلول نیترات نقره تهیه نمود. سولفات نقره محلول در اسید نیتریک است و به طور ناچیزی محلول در آب است.

سولفات نقره

کاربردهای سولفات نقره

  • معمولا از سولفات نقره به عنوان یک جایگزین بی رنگ بجای نیترات نقره استفاده می شود.
  • همچنین در پزشکی و آزمایشگاه­های تصفیه آب نیز کاربرد دارد(سولفات نقره به همراه سایر درمان ها به منظور جلوگیری و درمان عفونت های زخمی در بیماران مبتلا به سوختگی های جدی استفاده می شود) .
فرمول مولکولی Ag2SO4
جرم مولی 311.799 g/mol
شکل ظاهری colourless crystals
چگالی 5.45 g/cm3 
دمای ذوب ۶۵۲ درجه سلسیوس (۱٬۲۰۶ درجه فارنهایت; ۹۲۵ کلوین)
دمای جوش
‎1085 °C, 1358 K, 1985 °F
انحلال پذیری در آب 0.31 g/100 mL 

قیمت سولفات نقره

سایت فروش مواد شیمیایی نمونه  ارائه کننده انواع مواد شیمیایی از جمله مواد شیمیایی آرایشی بهداشتی، مواد شیمیایی صنعتی، مواد شیمیایی شوینده، انواع اسانس، مواد شیمیای خوراکی و دارویی و مواد شیمیایی آزمایشگاهی می باشد و مواد شیمیایی را از برندهای معتبر با قیمت مناسب و کیفیت عالی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

جهت دیدن نمونه کارهای بیشتر روی اینجا کلیک کنید.
جهت استعلام قیمت با ما در تماس باشید.
09123205163 مدیر فروش 

 

 

محصولات مرتبط