head

تری سدیم فسفات (TSP)


رای ثبت شده (ثبت رای)


عنوان انگلیسی : trisodium phosphate

دسته بندی : صنعتی

کد محصول : 39


فرمول شیمیایی : Na3PO4

تری سدیم فسفات (TSP)

توضیحات


فروش تری سدیم فسفات (TSP):

شیمیایی نمونه، از جمله گروه های بازرگانی و فروش تری سدیم فسفات بوده و در حوزه خرید فروش مواد شیمیایی صنعتی تجربه بالایی دارد. تری سدیم فسفات (TSP) در صنایع غذایی کاربردهای فراوانی دارد. شما می توانید جهت تهیه تری سدیم فسفات با کیفیت و قیمت مناسب  با ما در تماس باشید.

تلفن تماس:

۰۲۱-۲۶۳۰۵۵۷۸

۰۹۱۲۳۲۰۵۱۶۳

تری سدیم فسفات چیست؟

تری سدیم فسفات (TSP) یک ترکیب معدنی با فرمول شیمیایی Na3PO4 است. این ماده جامد سفید، دانه ای یا کریستالی، بسیار محلول در آب است و یک محلول قلیایی تولید می کند. تری سدیم فسفات یکی از مواد شیمیایی است که در صنایع مختلف امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده به عنوان ماده تمیز کننده، سازنده، روان کننده، مواد افزودنی مواد غذایی، حذف لکه ها و چربی زدایی استفاده می شود. این ماده به صورت هیدراته نیز رایج است و می تواند تا 12 مولکول آب جذب نماید. این ماده پاک کننده قلیایی است که سال ها به عنوان پاک کننده خانگی مورد استفاده قرار می گرفت، اما به دلیل مشکلات اکولوژیکی تا حد زیادی کاربرد های آن محدود شده است.

تری سدیم فسفات (TSP)

 

کاربردهای تری سدیم فسفات:

کاربرد در صنعت:

  •  تری سدیم فسفات در صنعت به منظور سختی زدایی از آب در بویلرها ( حذف یون های کلسیم و منیزیم و جلوگیری از ایجاد رسوب ) به کار می رود.
  • سدیم فسفات ها به تنظیم PH کمک بسیاری می کنند.

کاربرد در صنایع غذایی:

  •  به عنوان یک امولسیفایر در پنیر های فراوری شده برای بهبود بافت آن عمل می کند.
  • تری سدیم فسفات خوراکی  بصورت پودر سفید صدفی و کاملا خالص می‌باشد و این پودر کاملا خالص بسیار مناسب برای مصارف خوراکی و بهداشتی است. از تری سدیم فسفات خوراکی به عنوان نگه دارنده نیز مصرف می‌شود. این ماده باعث کاهش اسیدیته و بهبود بافت در غذاهایی مانند گوشت و موادی مثل نان، کیک، کلوچه و... می شود.
  • برای اسموتی تر شدن نوشیدنی ها این ترکیب را به انواع نوشیدنی ها اضافه می نمایند.

کاربرد در شوینده ها:

  • بعنوان مواد شوینده، در خمیر دندان ها و برای گرفتن سختی آب، استفاده می‌شود.

 

قیمت تری سدیم فسفات

 

سایت فروش مواد شیمیایی نمونه آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد. جهت دیدن نمونه کارهای بیشتر روی اینجا کلیک کنید.
جهت استعلام قیمت با ما در تماس باشید.
09123205163 مدیر فروش  

محصولات مرتبط