head

گلیسرول مونو استئارات


رای ثبت شده (ثبت رای)


عنوان انگلیسی : Glycerol monostearate

دسته بندی : خوراکی و دارویی

کد محصول : 2


فرمول شیمیایی : C21H42O4

نام تجاری : جی ام اس ، GMS

گلیسرول مونو استئارات

توضیحات


فروش گلیسرول مونو استئارات:

شیمیایی نمونه، از جمله گروه های بازرگانی و فروش گلیسرول مونو استئارات بوده و در حوزه خرید فروش مواد شیمیایی تجربه بالایی دارد. گلیسرول مونو استئارات کاربردهای زیادی در صنایع مختلفی از جمله صنایع غذایی، داروسازی، آرایشی و بهداشتی دارد. شما می توانید جهت خرید گلیسرول مونو استئارات با کیفیت و قیمت مناسب  با ما در تماس باشید.

تلفن تماس:

۰۲۱-۲۶۳۰۵۵۷۸

۰۹۱۲۳۲۰۵۱۶۳

گلیسرول مونو استئارات یا GMS چیست؟

گلیسیریل مونو استئارات (Glycerol monostearate) که معمولاً با نام GMS شناخته می شود، یک مولکول آلی است که به عنوان امولسیون کننده استفاده می شود. GMS یک پودر پوسته پوسته سفید، بدون بو ودارای طعمی شیرین است که تمایل به جذب رطوبت از هوا دارد. این  ماده یک استر گلیسرول استئاریک اسید است، همچنین به صورت طبیعی در بدن وجود دارد که محصول شکستن چربی‌ها توسط لیپاز پانکراس می‌باشد. GMS یک افزودنی غذایی است که به عنوان ماده ضخیم کننده، امولسیون کننده، ضد انعقاد و نگهدارنده استفاده می شود. این ماده به مقدار کمی در دانه ‌های روغنی نیز وجود دارد.

خرید گلیسرول مونو استئارات

این ماده به صورت معمول این ماده به صورت صنعتی از واکنش گلیسرولیز بین گلیسیرین و تری گلیسیید (با منشا حیوانی یا گیاهی ) تولید می شود.

کاربردهای گلیسرول مونو استئارات:

  • صنایع غذایی

گلیسرول مونو استئارات در صنایع غذایی برای افزایش غلظت و به عنوان امولیسیفایر، نگهدارنده کاربردهای زیادی در زمینه‌های پخت نان و کیک، تولید بستنی، نوشیدنی ها و ... دارد.

  • صنعت پلاستیک

این ماده به عنوان روان کننده رزین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • داروسازی

همچنین در محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از مو استفاده می شود. GMS در ضدعرق ها و دئودورانت ها، محصولات مراقبت از کودک و مراقبت از بدن، ضد آفتاب، نرم کننده ها، کرم ها و لوسیون ها به کار برده می‌شود.

  • سایر کاربردها

عامل امولسیون کننده در روغن ها ، وکس ها و حلال ها

به عنوان یک پوشش محافظ برای پودرهایی که تمایل به جذب رطوبت از هوا دارد.

کاربردهای گلیسرول مونو استئارات

جهت دیدن نمونه کارهای بیشتر روی اینجا کلیک کنید.
جهت استعلام قیمت خرید گلیسرول مونو استئارات با ما در تماس باشید.
09123205163 مدیر فروش  

محصولات مرتبط