head

گلیسیرین


رای ثبت شده (ثبت رای)


عنوان انگلیسی : Glycerine

دسته بندی : خوراکی و دارویی

کد محصول : 11


فرمول شیمیایی : C3H5(OH)3

گلیسیرین

توضیحات


فروش مواد خوراکی دارویی گلیسیرین :

شیمیایی نمونه، از جمله گروه های بازرگانی و فروش گلیسیرین بوده و در حوزه فروش مواد شیمیایی خوراکی و دارویی تجربه بالایی دارد. شما می توانید جهت استعلام قیمت خرید و تهیه گلیسیرین با کیفیت و قیمت مناسب  با ما در تماس باشید.

تلفن تماس:

۰۲۱-۲۶۳۰۵۵۷۸

۰۹۱۲۳۲۰۵۱۶۳

گلیسیرین چیست؟

گلیسرول یا گلیسیرین الکل سه عاملی است که به دلیل دارا بودن پیوند هیدروژنی با هر نسبتی در آب و اتانول حل می‌شود؛ ولی در دیگر حلال‌ها بسیار کم محلول است. گلیسرول شیرین، شفاف، بی‌رنگ، بی‌بو و چسبناک است و در حضور گرما و مواد آب‌گیر (مانند {\displaystyle HSO_{4}K})، آب از دست داده به آلدئید دودکننده با بوی بد که مخاط را به شدت آزار می‌دهد تبدیل می‌شود. گلیسرول ۳ گروه هیدروکسیل دارد که مسئول حلالیت در آب می‌باشد.

قیمت گلیسیرین

 

کاربردهای گلیسیرین:

  • کاربرد گلیسیرین در صنایع غذایی

گلسیرین ممکن است به‌عنوان یک روان کننده (عامل مرطوب‌کننده)، ضخیم کننده و حجم دهنده در شیرینی‌پزی، حلال یا شیرین‌کننده برای محصولات لبنی (کرم)، نگه‌دارنده در کنسروها، میوه‌های فرآوری شده، تولید مربا و سایر مواد غذایی اضافه شود.

این ماده یک شوگر الکل به حساب می آید و در لیست ترکیبات موجود در مواد غذایی در دسته ی کربوهیدرات ها قرار می گیرد. اتحادیه ی اروپا این محصول را در گرید خوراکی با شماره ی E422 معرفی نموده است.

  • کاربرد گلیسیرین در صنایع دارویی

شیاف‌های گلیسرول به عنوان ضد یبوست استفاده می‌شوند. در درمان پیشگیری آلرژی – شربت‌های سرما خوردگی – اکسپکتورانت و اکسیر – خمیر دندان – دهان شویه- محصولات مراقبت پوست- کرم اصلاح- محصولات مراقبت مو – صابون‌ها و روغن‌هانیز استفاده می شود. در اشکال استفاده جامد مثل قرص‌ها – گلیسرول به عنوان عامل نگهدارنده قرص استفاده می‌شود. گلیسرول می‌تواند باعث یک کاهش سریع و موقتی در فشار داخلی چشم شود این می‌تواند برای درمان فوری اولیه فشار چشم شدید مفید باشد.

فروش گلیسیرین

 

  • کاربرد گلیسیرین در صنایع آرایشی

گلیسیرین به‌ طور گسترده در تولید محصولات مراقبت از مو، شامپوها، صابون‌ها و کرم‌های آرایشی برای ایجاد نرمی، صافی و یکدستی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده به دلیل رایحه دار کردن، دوئدورانت، نرم کنندگی مو، کاهش ویسکوزیته و… نیز در این صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

در صابون های شفاف گلیسیرین معمولا تا حدود 15 الی 20 درصد مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند موجب مرطوب سازی پوست شوند

معمولا این ماده را می توان در کرم های زیر چشم، رژ لب ها، رنگ موها ، صابون ها، مواد شوینده و… مشاهده نمود.

  • کاربرد گلیسیرین در صنعت
  1. صنایع کاغذ سازی و نساجی: در صنایع تولید  کاغذ گلیسیرین به عنوان پلاستی سایزر و روان کننده استفاده می شود. هم چنین در صنعت نساجی برای نرمی پارچه و نخ به کار برده می شود.
  2. ضد یخ: به دلیل نقطه ی انجماد پایین این ترکیب، glycerol اولین ضد یخ مورد استفاده در رادیاتور ماشین ها به حساب می آید. اگر چه امروزه اتیلن گلیکول ها توانستند جایگزین این ماده شوند اما همچنان در فرمولاسیون ضد یخ ها می توان ترکیب یک گلیکول، یک الکل و گلیسرول را مشاهده نمود.
  3. مواد منفجره: این ماده از مخلوط نمودن و واکنش بین گلیسرول، اسید نیتریک و اسید سولفوریک به وجود می آید. این ماده ی روغنی به وجود آمده وقتی در برابر حرارت قرار می گیرد منفجر می شود. همچنین با پرتاب نمودن ظرف حاوی این ترکیب می توان زمینه را برای انفجار آن فراهم نمود.

روش های تولید گلیسیرین:

تولید به‌ وسیله آب و چربی‌های طبیعی:

گلیسرول طبیعی به‌عنوان یک محصول جانبی از هیدرولیز مستقیم‌ تری گلیسیریدها (triglycerides) از چربی‌ها و روغن‌های طبیعی در راکتورهای پیوسته بزرگ در دما و فشار بالا در حضور یک کاتالیست تولید می‌شود. جریان‌های آب به‌صورت متقابل با اسیدهای چرب و گلیسرول استخراج‌شده از مرحله خروج چربی تماس پیدا می‌کند.

آب شیرین شده که از ستون هیدرولیز به‌دست‌آمده حاوی حدود 12٪ گلیسرول است.تبخیر آب شیرین به‌دست‌آمده از هیدرولیز عملیات بسیار ساده‌تری نسبت به تبخیر چربی صابون در فرایند kettle است.

گلیسرول همچنین یک محصول فرعی از تولید دیزل زیستی از طریق ترانس استرسازی می‌باشد. این شکل از گلیسیرین خام اغلب ظاهری تیره با یک قوام چسبناک و شبیه شربت دارد. تری گلیسیریدها با یک الکل مانند اتانول می‌شکنند و به اتیل استر اسیدهای چرب و گلیسرول تجزیه می‌شوند.

سخن پایانی:

سایت فروش مواد شیمیایی نمونه در تلاش است تا در کنار تیم طراح و کارشناسان حرفه ای خود با بیش از هزاران نمونه کار در زمینه انواع

  • مواد شیمیایی شوینده
  • مواد شیمیایی صنعتی
  • مواد شیمیایی بهداشتی
  • فروش انواع اسانس ها
  • مواد شیمیایی آزمایشگاهی
  • مواد شیمیای خوراکی و دارویی و...

با قیمت مناسب و کیفیت عالی را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد.

جهت دیدن نمونه کارهای بیشتر روی اینجا کلیک کنید.
جهت استعلام قیمت با ما در تماس باشید.
09123205163 مدیر فروش

محصولات مرتبط